hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مشکل شکر به‌دلیل طولانی بودن فرایند توزیع در صنعت و صنف است

مشکل شکر به‌دلیل طولانی بودن فرایند توزیع در صنعت و صنف است

رییس انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان استان اصفهان گفت: مشکل عرضه شکر به‌دلیل طولانی بودن فرایند تخصیص این قلم کالا در حوزه صنف و صنعت است وگرنه کمبودی در تولید آن در کشور وجود ندارد.
ابراهیم جلیلی افزود: در جلسه هماهنگی طرح نظارتی نوروز، این موضوع مطرح و وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که این فرایند کوتاه شود تا شکر به صنعت و صنف تخصیص یابد.
وی با بیان اینکه جلسه هماهنگی طرح نظارتی نوروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت و مسوولان استانی برگزار شد، اظهارداشت: مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون دادستان، مدیر کل تعزیرات حکومتی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری و رییسان اتاق اصناف و بسیج اصناف اصفهان در این جلسه شرکت داشتند و موارد مختلف مربوط به بازار بررسی شد.
وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان همگرایی و همکاری خوبی با دستگاه‌های قضایی، تعزیرات و اتاق و بسیج اصناف برای تنظیم بازار شب عید دارد، خاطرنشان کرد: در بخش میوه و مرکبات همه سهمیه استان حتی بیشتر از آن جذب شد.
جلیلی میزان ذخیره میوه شب عید در استان اصفهان را پنج هزار تُن پرتقال و ۲ هزار و ۵۰۰ تُن سیب قرمز و سفید اعلام کرد.
وی همچنین با اشاره به نظارت ۱۰۰ تیم بازرسی بر بازار شب عید در اصفهان، گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر با در پیش رو بودن سفرهای نوروزی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم در استان تشکیل شد.
جلیلی با اشاره به اینکه بخش‌های تولیدکننده اقلام پزشکی مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا در استان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و داروی اصفهان فعال شدند تا با همه ظرفیت اقدام به تولید کنند، افزود: روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود و در اختیار مراکز درمانی و مکان‌هایی که نیاز دارند، قرار می‌گیرد.
وی به جلسه‌ای که روز دوم اسفند با حضور استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های مربوطه اصفهان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقررر شد که چند واحد بزرگ صنعتی که در استان تولید ماسک دارند حمایت مالی شود.
نماینده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در جلسه هماهنگی طرح نظارتی نوروز گفت: این روزها، بار روانی موجود در جامعه، تقاضا را برای اقلام پزشکی افزایش داده است وگرنه مشکلی در تولید نداریم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جلسه هماهنگی طرح نظارتی نوروز گفت: اولویت ما در تنظیم بازار، عرضه به موقع کالا بوده و تولید کشور نیز در شرایط موجود افزایش یافته است .
رضا رحمانی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم جهت ایام پایانی سال و نوروز ۹۹ نداریم، افزود: هر چقدر که نیاز باشد به بازار تزریق خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: شکر به میزان بسیار زیاد ذخیره‌سازی شده و در سطح کشور به اندازه مورد نیاز توزیع خواهد شد.

وزیر صنعت گفت: با توجه به موضوع بیماری کرونا، مشکلی در تامین مواد شوینده و ضد عفونی کننده نداریم و واحدهای بزرگ تولید کننده این مواد در کشور به صورت سه شیفت در حال تولید هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد