hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۴۴ مورد جدید مبتلا به کرونا/ قربانیان کرونا به ۱۹ نفر رسید

۴۴ مورد جدید مبتلا به کرونا/ قربانیان کرونا به ۱۹ نفر رسید

1398/12/7 , 14:14
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ابتلای ۴۴ مورد جدید به ویروس کرونا خبر داد و گفت: از میان موارد جدید، ابتلا ۱۵ نفر در استان قم تأیید شده است. در مجموع، آمار ابتلا به ویروس کرونا به ‍۱۳۹ نفر و آمار کل فوت به ۱۹ نفر رسیده است.
کیانوش جهان‌پور پیش از ظهر چهارشنبه در محل ساختمان وزارت بهداشت، درباره آخرین آمار ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ۴۴ مورد و فوت ناشی از آن ۴ مورد است که در مجموع آمار ابتلا به ویروس کرونا به ‍۱۳۹ نفر و آمار کل فوت به ۱۹ نفر رسیده است.
وی، تعداد موارد جدید ابتلا را ۴۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: : موارد جدید ابتلا ۱۵ نفر در استان قم، ۹ نفر در استان گیلان، ۴ نفر در استان تهران، یک نفر در استان مرکزی، ۳ نفر در استان خوزستان، ۲ نفر در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کرمانشاه، یک نفر اردبیل، یک نفر مازندران، یک نفر لرستان، ۲ نفر فارس، یک نفر سمنان، ۲ نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان است.
وی افزود: در هفت آزمایشگاه، نمونه‌های مربوط به ویروس کرونا بررسی می شد که تا پایان هفته ۱۵ آزمایشگاه در سراسر کشور نمونه های مربوط به کرونا را مورد آزمایش قرار خواهند داد و امیدواریم در هفته آینده ۲۲ آزمایشگاه مرجع در سراسر کشور داشته باشیم.
وی در پایان به تشکیل جلسه ستاد مدیریت کروناویروس در بعدازظهر امروز اشاره کرد و گفت: سایر تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص بعدازظهر امروز اعلام می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد