hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری جلسه اضطراری کمیته سلامت و بهداشت به جهت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کورونا در شرکت گاز استان قم

برگزاری جلسه اضطراری کمیته سلامت و بهداشت به جهت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کورونا در شرکت گاز استان قم

شرکت گاز استان قم با  حضور مدیران و کارمندان نسبت به تشکیل جلسه ای اقدام کرد که در این راستا نسبت به ارتباط با کاهش کرونا ویروس تصمیم هایی گرفته شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،جلسه کمیته سلامت و بهداشت شرکت گاز استان قم به ریاست مدیرعامل و اعضای این کمیته تشکیل گردید و پاره‌ای از تصمیمات و اقدامات به منظور کاهش انتشار ویروس کورونا و بیماری‌های حاد اتخاذ گردید.
در این راستا ثبت اثر انگشت کارمندان در دستگاه ثبت ورود و خروج به دلیل امکان انتقال ویروس، تا اطلاع ثانوی لغو گردید. همچنین مقرر گردید ماسک و محلول ضد عفونی کننده و دستکش در بین پرسنل توزیع گردد.
در این خصوص واحد HSE به عنوان پیشانی مبارزه با این موضوع، از مدیر عامل، اختیارات ویژه‌ای اخذ نمود و مقرر شد موارد آموزشی با همکاری واحد محترم روابط عمومی اطلاع رسانی گردد. همچنین تصمیم گرفته شد حسب بخش‌نامه‌های دانشگاه علوم پزشکی، از کلیه اجتماعات غیر ضروری خودداری گردد.
در پایان مقرر گردید واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست به صورت مداوم آخرین اخبار و اطلاعات ارسالی از مراجع ذیصلاح را دریافت، و همکاران را از آخرین وضعیت مطلع نماید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد