hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ظرفیت پارک ۶ هزار خودروی زائرین در ایام نوروز در قم

ظرفیت پارک ۶ هزار خودروی زائرین در ایام نوروز در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: 6 هزار و 125 ظرفیت پارک خودرو در هسته مرکزی شهر قم و پارکینگ‌های موقت برای تعطیلات نوروز مهیا شده است.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سید محسن میرهادی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به ستادهای زائرین شهرداری قم، اظهار کرد: شهرداری هشت ستاد در سطح مناطق و یک ستاد مرکزی برای ارائه خدمات به زائرین در ایام نوروز خواهد داشت.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: 37 نمازخانه را در سطح بوستان‌های و اماکن تردد زائرین در داخل شهر قم در ایام نوروز دایر خواهد بود تا امکان اقامه نماز برای زائرین فراهم باشد.
میرهادی افزود: نیروهای شهرداری برای ایام نوروز آماده باش خواهند بود، همچنین سفره‌های هفت سین در هسته مرکزی شهر قم و پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و ستادهای تسهیلات زائرین برپا خواهد شد.
وی پاکسازی شهر قم برای ایام نوروز را از اقدامات آتی شهرداری دانست و تصریح کرد: ورودی‌های شهر هم باید توسط دستگاه‌های اجرایی دیگر پاکسازی شود تا امکان استقبال مناسبت از زائرین در ایام نوروز باشد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: طرح معنوی احساس ماندگار توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با همکاری اداره کل بهزیستی از 20 اسفند اجرا می‌شود تا وسایل مازاد شهروندان پس از جمع آوری در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.
میرهادی افزود: امسال اسکان موقت زائرین در ایام نوروز با ظرفیت دو هزار و 880 تخت چادر در تعدادی از بوستان‌های شهر از جمله فدک، نیایش، و امام رضا(ع) است، همچنین پیش بینی کردیم که زائرین را در شرایط اضطراری و هوای بارانی در استراحتگاه‌های اضطراری اسکان بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: 6 هزار و 125 ظرفیت پارک خودرو در هسته مرکزی شهر قم و پارکینگ‌های موقت برای تعطیلات نوروز داریم و انتظار داریم که از ظرفیت دستگاه‌های دیگر همچون آموزش و پرورش برای پارک خودروی زائرین استفاده شود.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه 30 غرفه برای توزیع میوه شب عید در سطح شهر قم در نظر گرفته‌شده، گفت: مانند سال‌های گذشته تور قم گردی در ایام نوروز در شهر قم انجام می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد