hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > علی نژاد: وزارت ورزش با سرمربیگری دایی مخالفت نکرد

علی نژاد: وزارت ورزش با سرمربیگری دایی مخالفت نکرد

سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش گفت: مخالفت وزارت ورزش با سرمربیگری دایی در تیم ملی فوتبال را قویا تکذیب می‌کنم.
مهدی علی نژاد سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز درباره صحبت‌های اخیر علی دایی مبنی بر اینکه وزارت ورزش صلاحیت او را برای سرمربی‌گری تیم ملی تایید نکرده است، افزود: هر کسی حق دارد دیدگاه خودش را مطرح کند، اما باید احترام  دیگران هم حفظ کند. همانند سایر فدراسیون ها، سرمربی تیم ملی را فدراسیون فوتبال انتخاب می‌کند و این موضوع هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد. من این موضوع که قرار بود فدراسیون فوتبال علی دایی را برای هدایت تیم ملی برگزیند، اما وزارت ورزش مخالفت کرد را قویا تکذیب می‌کنم.  این انتخاب از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال و در نهایت سرپرست فدراسیون انجام شده است.   
علی‌نژاد درباره صحبت‌های اخیر محمد دادکان مبنی بر مهندسی شدن انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه قرار است محمدحسین قریب به عنوان رئیس این فدراسیون معرفی شود تصریح کرد: البته اینکه برخی از افراد بدون مدرک برخی دیگر را متهم می‌کنند اتفاق جدیدی نیست و برخی به این شیوه‌ها عادت دارند. معتقدم شبهه‌ افکنی در اذهان عمومی کار خوبی نیست. به هر حال ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال  در حال انجام است و من هم مانند سایر اعضای مجمع یک رای خواهم داشت.
علی نژاد: وزارت ورزش با سرمربیگری دایی مخالفت نکرد/ اظهارات دادکان توهین به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است
او ادامه داد: وزارت ورزش به دنبال این است که انتخابات در سلامت کامل انجام شود و کسی به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب خواهد شد که منتخب مجمع باشد. اعضای مجمع فدراسیون فوتبال افراد باشعور، فهمیده و کاردان هستند و  هیچ کسی نمی‌تواند نظر خود را به اعضای مجمع تحمیل کند. به نظرم بیان این مسئله بیش از اینکه اتهام به وزارت ورزش باشد، توهین به اعضای مجمع است.

رای قاطع به قارداشی نشان از عملکرد خوبش در تنیس روی میز دارد 

 سرپرست معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه فقط یک کاندیدا در این انتخابات بود و مابقی کنار کشیدند، اظهار کرد: ما کمیته تطبیق داریم که این کمیته براساس آئین نامه به تایید رئیس قبل رسیده بود و کمیته تطبیق با دقت کاندیدا‌ها را بررسی کرده بود و ۲ نفر شرایط حضور در انتخابات تنیس روی میز داشتند و مابقی شرایط  لازم را نداشتند. در مجمع انتخابات یکی از کاندیدا‌ها انصراف داد و در نهایت علی قارداشی با رای ۱۰۰ درصدی  انتخاب شد. این رای نشان دهنده این است که قارداشی از اقبال کامل اعضای مجمع برخوردار است. همچنین عملکرد قارداشی در ۴ سال گذشته خوب بوده و رای ۱۰۰ درصدی به او به خاطر عملکردش است. به هر حال مطلع هستید که برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز توانستیم مدال برنز آسیایی از سوی  نوشاد عالمیان در بازی‌های ۲۰۱۸ اندونزی کسب کنیم.  
وی تاکید کرد: به هر حال مدال‌های کسب شده در تنیس روی میز نشان دهنده این است که این رشته ورزشی روند رو به رشد داشته است و من فکر می‌کنم باید به کسب سهمیه المپیک تنیس روی میز امیدوار باشیم. در گذشته‌ای نه چندان دور شانسی برای تنیس روی میز در سبد مدالی وجود نداشت. مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل حضور کشور‌های چین و ژاپن مثل قهرمانی جهان است، پس مدال‌آوری سال گذشته بسیار مهم است و این افتخارات نشان دهنده حال خوب تنیس روی میز ایران است.
علی نژاد: وزارت ورزش با سرمربیگری دایی مخالفت نکرد/ اظهارات دادکان توهین به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است

امیدوارم فدراسیون تنیس روی میز در المپیک نماینده داشته باشد

علی‌نژاد افزود: دوره سرپرستی فدراسیون ۸۰ روز طول کشید و تلاش شد که ثبات مدیریتی برهم نخورد. از بهنام حبیب‌زاده سرپرست فدراسیون تشکر می‌کنم که امانت دار خوبی بود. ورزش کشور المپیک را به عنوان مهمترین رویداد پیش‌رو دارد. امیدوارم تنیس روی میز بازهم در المپیک نماینده داشته باشد و بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند و بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. این وحدت و همدلی و این رای خوب را سرآغازی می‌دانم برای مسیر پیش‌روی تنیس روی میز تا باز هم به موفقیت برسد.
او درباره برگزاری انتخابات چند فدراسیون که با سرپرست اداره می‌شوند، عنوان کرد: ثبت‌نام انتخابات فدراسیون‌های تنیس، دوومیدانی و جانبازان و معلولین انجام شده است و منتظر تاییدیه کاندیدا‌ها از سوی مراجع نظارتی هستیم و  هر زمان که تاییدیه نامزد‌های ثبت‌نام کننده بیاید بلافاصله انتخابات را برگزار می‌کنیم. من علاقه‌مندم که انتخابات فدراسیون‌ها تا پایان سال انجام شود، اما منتظر اعلام تاییدیه‌ها هستیم. ضمن اینکه انتخابات فدراسیون پزشکی - ورزشی نیز با اساسنامه جدید که مصوبه هیئت دولت دارد و در شورای نگهبان هم تایید شد  برگزار می شود.  
علی نژاد درباره اینکه پارا تنیس روی میز به فدراسیون تنیس روی میز اضافه شده است، اما هیچ نماینده‌ای  از پارا تنیس در انتخابات امروز حق رای نداشت، گفت: اعضای مجمع فدارسیون تنیس مشخص هستند و بدیهی است که همانند روالی که در گذشته بوده است این انتخابات انجام شد. با توجه به اینکه سابقه نمایندگان و ورزشکاران فدراسیون تنیس بیشتر است به همین علت آن‌ها در مجمع انتخابات ارجحیت برای رای دادن داشتند.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد