hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برنامه اکران جشنواره فیلم فجر اصفهان مشخص شد+جدول

برنامه اکران جشنواره فیلم فجر اصفهان مشخص شد+جدول

برنامه اکران جشنواره فیلم فجر اصفهان در ۲ پردیس سینمایی ساحل و سیتی‌سنتر اصفهان مشخص شد.

برنامه اکران جشنواره فیلم فجر اصفهان در 2 پردیس سینمایی ساحل و سیتی‌سنتر اصفهان مشخص شد.

در این دوره از جشنواره که فیلم‌های بخش سودای سیمرغ بر روی پرده سینما می‌رود اکران فیلم‌ها از ساعت 10 صبح در پردیس سینمایی ساحل و از ساعت 15 در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر آغاز می‌شود.

برنامه در نظر گرفته شده در پردیس سینمایی ساحل به این‌گونه است که ساعت 10 صبح سانس ویژه‌ای برای مدارس در نظر گرفته شده و اکران عمومی نیز در 3 سانس 17، 19:30 و 22 برگزار می‌شود.

در روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه فیلم‌های قطار آن‌شب، من می‌ترسم، آن شب و لباس شخصی، روز چهارشنبه 16 بهمن فیلم‌های 23 نفر، مغز استخوان، روز بلوا و کشتارگاه، پنج شنبه 17 بهمن فیلم‌های خون شد، خروج و درخت گردو، جمعه 18 بهمن ماه آتابای، خوب، بد، جلف 2 و تومان، شنبه 19 بهمن ماه کاتی و ستاره، 3 گام حبس و شنای پروانه، یک شنبه 20 بهمن ماه، منطقه پرواز ممنوع، عامه پسند و روز صفر و نهایتا روز دوشنبه 21 بهمن ماه فیلم‌های تورنا 2، آبادان 11 سیزده و دوزیست در پردیس سینمایی ساحل برای علاقه‌مندان به فیلم و سینما اکران می‌شود.

در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اکران فیلم‌ها در 4 سانس 15، 18، 21 و 23:30 انجام می‌شود و سانس ویژه‌ای نیز برای هنرمندان و اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است. همچنین فیلم‌های بخش جنبی نیز در این پردیس بر روی پرده می‌رود.

در اکران مردمی پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و در روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه فیلم‌های دشمنان، خون ش و روز بلوا، چهارشنبه 16 بهمن ماه روز صفر، خروج، شنای پروانه و مردن در آب مطهر، پنج‌شنبه 17 بهمن ماه فیلم‌های قصیده گام سفید، آتابای، 3 گام حبس و مغر استخوان، جمعه 18 بهمن ماه تومان، کشتارگاه، درخت گردو و لباس شخصی، شنبه 19 بهمن آبادان یازده 60، آن شب، خوب بد جلف، یک شنبه 20 بهمن فیلم‌های ابر بارانش گرفته، پوست و 2 زیست و نهایتا در روز پایانی 21 بهمن فیلم‌های سینما شهر قصه، عامه پسند و من می‌ترسم بر روی پرده سالن اصلی پردیس سینمایی سیتی‌سنتر می‌رود.

همچنین بلیط فروشی این دوره از جشنواره نیز از ساعت 11 امروز در سایت www. cinematicket.org آغاز می‌شود.

برنامه اکران فیلم‌ها در زیر مشاهده می‌کنید:


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد