hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > عرضه ماهیانه 1200 تن گاز مایع در قم

عرضه ماهیانه 1200 تن گاز مایع در قم

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: ماهیانه هزار و 200 تن گاز مایع در قم عرضه می‌شود که مصرف غالب آن در بخش حمل و نقل است.
محمود طاهری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مصرف گاز مایع در استان قم اظهار کرد: مصرف کنندگان واقعی گاز مایع در استان کمتر از 10 درصد هستند، اکنون ماهیانه هزار و 200 تن در گاز مایع در قم عرضه می‌شود که مصرف غالب آن در بخش حمل و نقل است.
  وی ادامه داد: مصرف کنندگان واقعی گاز مایع در استان قم حدود سه هزار خانوار هستند که استخراج اطلاعات آن‌ها به سادگی ممکن است و این کار پیش از این در زمینه نفت سفید هم صورت گرفت.
  سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم افزود: مصرف گاز ال پی جی توسط خودروها یک امر غیرمجاز است که نباید به آن رسمیت داده شود، کیت گذاری ال پی جی مشکلات ایمنی دارد و باید جلوی توسعه دامنه مصرف گاز مایع در قم گرفته شود.
  طاهری میزان عرضه گاز مایع در استان قم را بیشتر از سهمیه این استان دانست و تصریح کرد: باید مصرف کنندگان نهایی در اولویت دریافت گاز مایع باشند تا آرامش نسبی را در این زمینه شاهد باشیم.
  وی ادامه داد: با توجه به توسعه گاز طبیعی در کشور، روند مصرف گاز مایع کاهش داشت، ولی پس از سهمیه بندی و افزایش قیمت گاز به دلیل افزایش تقاضای بخش حمل و نقل، مصرف گاز مایع افزایش یافت، چون هزینه ال پی جی خیلی کمتر از بنزین است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد