hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازگشایی خیابان شهید محرابی در قم

بازگشایی خیابان شهید محرابی در قم

شهردار منطقه چهار قم از بازگشایی خیابان شهید محرابی در محدوده این منطقه شهرداری خبر داد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،مهندس مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه 4 قم گفت: خیابان شهید محرابی واقع در خیابان انسجام با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال بازگشایی و در حال تکمیل می باشد.

وی در خصوص این طرح عنوان کرد: این پروژه در راستای خدمت رسانی به شهروندان و با رویکرد تسهیل در عبور و مرور شهری و بهبود ترافیک و اتصال خیابان انسجام به خیابان شهدای ناجا اجرا می شود .
شهردار منطقه4 بیان نمود : با توجه به عدم تملکات و معضلات ترافیکی پیش آمده خیابان مذکور که به صورت بن بست بوده و نظر به تامین اعتبارات لازم و پیش بینی در بودجه 98 و همکاری مالکین نسبت به بازگشایی ادامه مسیر اقدامات لازم صورت پذیرفت .
وی افزود: این پروژه به طول 110 متر و به عرض 20 متر در حال اجرا می باشد که در  این پروژه  2200 متر مربع تملکات اراضی، 220 متر جدول گذاری و 2000متر مربع زیر سازی و آسفالت  صورت گرفته است و در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انشاءالله پس از اجرا شدن تاسیسات زیر زمینی و پس از آسفالت به بهره برداری خواهد رسید.
اصفهانیان مقدم در پایان از شهروندان و مالکین و صاحبان اراضی که زمین آنان در طرح مذکور قرار گرفته بود و جهت بازگشایی و اجرا طرح با شهرداری همکاری صمیمانه داشتند تقدیر و تشکر نمود .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد