hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| شکارچیان متمرد درگزی روانه زندان شدند

خراسان رضوی| شکارچیان متمرد درگزی روانه زندان شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز از دستگیری شکارچیان متخلف توسط محیط‌بانان پارک ملی تندوره خبر داد.


حسین اصلاحی از زندانی شدن شکارچیان متمرد درگزی خبر داد و گفت: با رصد دقیق و کامل حوزه استحفاظی توسط محیط‌بانان پارک ملی تندوره درگز دو نفر شکارچی غیرمجاز از اهالی روستاهای همجوار پارک ملی، قبل از هرگونه شکار توسط مامورین یگان پاسگاه محیط‌بانی چهلمیر دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز ادامه داد: شکارچیان مذکور که خود را در دام محیط‌بانان یافتند از دستور آنان جهت تحویل سلاح و مهمات همراه خود، امتناع کردند.

وی با بیان اینکه متخلفان با ماموران درگیر شده و با موتورسیکلت موفق به فرار می‌شوند، افزود: ماموران با شناسایی متهمان مراتب را سریع به مرکز اعلام کردند که پس از کسب مجوز قانونی از مقام قضایی در کمتر از سه ساعت  متهمان در مخفیگاهایشان شناسایی کردند. 

صلاحی بیان کرد: مأموران حفاظت محیط زیست درگز ضمن کشف سلاح و مهمات این شکارچیان، موتورسیکلت را نیز توقیف کردند و در بررسی صورت گرفته مشخص شد سلا‌ح‌های کشف شده، قاچاق هستند. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز با اشاره به زندانی شدن متخلفان با دستور مقام قضایی، ادامه داد: از همکاری به موقع مقامات قضایی و در دستور صریح جهت شناسایی و برخورد قاطع با متخلفان و همکاری کلانتری درگز تشکر کرد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد