hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خانه‌‎های مبله عامل افزایش اجاره‌بها در بوشهر است

خانه‌‎های مبله عامل افزایش اجاره‌بها در بوشهر است

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک و نمایشگاه‌داران اتومبیل شهرستان بوشهر گفت: خانه‎های مبله از عوامل اصلی بالا رفتن اجاره مسکن در این شهر است.

احسان آستانه  افزود: رواج کار منازل مبله در بازار بوشهر به صورت اجاره ساعتی و روزانه است که توسط دلالان رواج پیدا کرده و منجر افزایش قیمت اجاره‌بهای مسکن در این شهر شده‌است.
وی بیان کرد: در حالی فعالیت و درآمد دلالان خانه‌های مبله در بوشهر رونق گرفته که باعث خسارت و زیان اجاره‌نشین‌های واقعی در این شهر است.
آستانه ادامه داد: از آنجا که نظارتی بر منازل مبله نیست گاهی برخی از این خانه‌ها به محل امن برای سکونت افراد متخلف، متجاهر و برخی مظاهر فساد تبدیل می‌شود.
وی اظهار داشت: منازل مبله بر خلاف قانون موجود در اجاره مسکن دست به دست و با اجاره‌های گزاف و گاهی بدون مدرک شناسایی معتبر و یا یک کارت شناسایی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.
آستانه تاکید کرد: رونق کار منازل مبله باعث رکود صنعت هتل‌داری در استان بوشهر شده‌است زیرا عموم افرادی که از شهرستان‌های دیگر به مرکز این استان می‌آیند در این خانه‌ها سکونت می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به افزایش اجاره‌بهای املاک تجاری گفت: به این دلیل که بیشتر صاحبان املاک تجاری دستی در بازار دارند در موقع اجاره دادن ملک خود انعطاف بیشتری به خرج می‌دهند به همین دلیل شیب افزایش قیمت اجاره بهای ملک تجاری ملایم تر از مسکونی است.
آستانه ادامه داد:  بازارِ خرید و فروش املاک در بوشهر به ثبات رسیده‌است و افزایش قیمتی نسبت به مهرماه نداشته‌ایم و  پیش بینی شده چنانچه اتفاق خاصی در اقتصاد ملی رخ ندهد افزایش قیمت مجددی ایجاد نشود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد