hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مسمومیت کودک چالوسی ناشی از کیک بسته‌بندی منتفی است

مسمومیت کودک چالوسی ناشی از کیک بسته‌بندی منتفی است

سخنگوی روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی مازندران از منتفی بودن مسمومیت کودک چالوسی ناشی از کیک بسته‌بندی خبر داد.

فرزاد گوهردی در مورد مسمومیت دختر بچه‌ای در  چالوس که گفته شد بر اثر خوردن شیرینی و احتمال قرص موجود در آن مسموم شده است، اظهار کرد: بودن قرص در شیرینی واقعیت نداشته و  نگرانی روحی متاثر از وجود قرص در شیرینی باعث مطرح شدن این موضوع از سوی خانواده دختر شده است.
وی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده محرز شد دختر کیکی و شیرینی که آلوده به قرص باشد خریداری نکرده بود بلکه خانواده او از یک شیرینی فروشی شیرینی تهیه کردند.
سخنگوی دانشگاه علوم‌ پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: پس از آن بهداشت محیط به شیرینی فروشی اعزام و نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از شیرینی فروشی نشان داد که شیرینی‌ها هیچگونه آلودگی میکروبی نداشته و فرضیه وجود قرص نیز با آزمایشات انجام شده مردود اعلام شد.
 گوهردهی گفت: بیشتر آلودگی ناشی از نشستن دست مطرح است که  فرد مورد نظر یک ساعت در بیمارستان تحت نظر بود و علائم تهوع را داشته که بعد از مدتی علائمش مرتفع شد و با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده است.
وی یاداور شد: مرکز استان، بهداشت استان و شبکه بهداشت شهرستان آزمایشات متعددی را انجام دادند که موضوع بودن قرص‌ها در این مسئله منتفی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد