hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در راستای شهر دوستدار کودک اولین پارک هوشمند کودک در سمنان راه اندازی می شود

در راستای شهر دوستدار کودک اولین پارک هوشمند کودک در سمنان راه اندازی می شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان گفت: اولین پارک هوشمند کودک در سمنان با هدف دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک و افزایش مشارکت پذیری کودکان  راه اندازی می شود
سمنان_ حسین بابامحمدی:معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با اعلام این خبر گفت : با گسترش شهرنشینی معمولا کودکان نادیده گرفته می شوند. در حالیکه باید به نیازهای کودک در شهر که یک واقیت زنده و پویا است پاسخ داده شود . 
به گزارش رویدادایران؛معتمدی اظهار کرد : لذت و تفریح یکی از این نیازهای حیاتی است که با بهره گیری از تکنولوژی های نوین ، مدل دیگری از این تفریج برای کودکان در حال فراهم شدن است . 
وی ادامه داد : پارک هوشمند کودک سمنان مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده بوده و کودکان می توانند با بهره گیری از این امکان در گوشی های همراه از محتوای پارک هوشمند استفاده تفریحی و آموزشی نمایند . 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با اشاره به اهداف راه اندازی این پارک که دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک و افزایش مشارکت پذیری کودکان در محیط برای بازی ، سرگرمی و یادگیری است ، گفت : این پارک در ۶مرحله طراحی شده که باغ وحش مجازی ، دهکده نقاشی جادویی ، آموزش وضو و نماز ، منظومه شمسی ، حوضچه دلفین ها و طبیعت از فازهای آن است و پیش بینی می شود تا ایام دهه فجر آماده بهره برداری باشد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد