hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| مسیر اردبیل به سمت سرعین پاکسازی شد

اردبیل| مسیر اردبیل به سمت سرعین پاکسازی شد

همزمان با هفته المپیک و محیط زیست جامعه ورزشکاران استان اردبیل و جمعی ازمسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی حاشیه جاده های اردبیل تا سرعین را پاک سازی کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسب هفته المپیک و محیط زیست با شعار هر ورزشکار و جوان یک محیط بان و ناجی محیط زیست، جامعه ورزش استان اردبیل و جمعی از مسولان استان به پاکسازی محیط زیست و حاشیه جاده های اردبیل تا سرعین پرداختند که این برنامه ها برای حفظ محیط زیست تداوم می یابد.
بهرام آقا خانی افزود: امروزه یکی از مهم ترین چالش ها در جامعه امروز محیط زیست می باشد که بدون شک سال های اخیر را باید ایام تلخ تخریب محیط زیست نامید سالهایی که با غفلت انسان و صنعتی شدن، تاوان سنگینی را به محیط زیست و منابع طبیعی ایران تحمیل کرده و به نابودی تدریجی آنها انجامیده است.
وی افزود: امید است در دولت تدبیر و امید، دست در دست یکدیگر، به منظور حفظ محیط زیست گام برداریم و تک تک افراد جامعه خود را ملزم به ایفای نقش فعالانه در تحقق این مهم بدانیم، بر این باور هم هستیم که جامعه بشری و دولت ها در حفظ و حراست از محیط زیست رسالتی عظیم بر دوش دارند و هیچ ملاحظه ای نباید مانع از تحقق آن شود.
فرماندار اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: حفظ طبیعت و منابع طبیعی اولویت اساسی است و همگان باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
جواد زنجانی از ساماندهی و پاکسازی ورودی های شهر اردبیل خبرداد افزود: با توجه به حضور گردشگران در فصل تابستان ورودی های شهر اردبیل به صورت ویژه ساماندهی می شود.
در این همایش بیش از 1000 نفر از کارکنان، ورزشکاران و جوانان نیز حضور داشتند که به صورت منظم و دسته بندی تیم های 10 نفره پاکسازی شد و در آخر مراسم از شرکت کنندگان حاضر به قید قرعه از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش همگانی استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد