hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ضیافت یوزها به صرف «پرتغال»!

ضیافت یوزها به صرف «پرتغال»!

تیم ملی فوتبال ایران اگر چه بازی خود مقابل اسپانیا را واگذار کرد اما نمایشی از خود ارائه داد که تحسین بسیاری از بزرگان فوتبال جهان را در پی داشت و حالا بسیاری بر این باورند که ایران می‌تواند با پیروزی برابر پرتغال به دور بعد جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.
تیم ملی فوتبال ایران اگر چه بازی خود مقابل اسپانیا را واگذار کرد اما نمایشی از خود ارائه داد که تحسین بسیاری از بزرگان فوتبال جهان را در پی داشت و حالا بسیاری بر این باورند که ایران می‌تواند با پیروزی برابر پرتغال به دور بعد جام جهانی 2018 روسیه صعود کند. تیمی که ملی‌پوشانش روز گذشته هم تمرین شادابی را در کمپ لکوموتیو مسکو برگزار کردند.
صحبت کی‌روش با طارمی
پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، برای دقایقی با مهدی طارمی گفت‌وگو کرد. به نظر می‌رسد طارمی در برنامه‌های اصلی مرد پرتغالی برای بازی با پرتغال است.  در این تمرین که با 10 دقیقه تأخیر و از ساعت 11:30 آغاز شد، همه بازیکنان به جز روزبه چشمی که در حال فیزیوتراپی است، در تمرین حاضر بودند. بازیکنان ابتدا به مدت 25 دقیقه با تمرینات رول، تشک و کش‌های مخصوص بدن‌شان را گرم کردند و دروازه‌بان‌ها نیز از ابتدا به صورت اختصاصی با لوپز کار کردند.
تمرینات تاکتیکی
در بخش بعدی تمرینات، بازیکنان به 3 دسته تقسیم شدند. در یک گروه رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعی، میلاد محمدی و مهدی ترابی با کاور نارنجی و در گروه دیگر پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده‌، سامان قدوس و اشکان دژاگه با کاورهای سبز در محدوده کوچکی از زمین به پاسکاری و حفظ توپ پرداختند. اما در گروه دیگری که به نظر می‌رسید مربوط به بازیکنان اصلی است، سیدمجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، رامین رضاییان، احسان‌ حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و مهدی طارمی به همراه کریم انصاری‌فرد کارهای تاکتیکی متنوعی را انجام دادند.
بازیکنان شاداب
نکته‌ای که درخصوص این جلسه تمرینی وجود داشت، این بود که تمرین بسیار شاداب برگزار شد و با بخش‌های مختلف تاکتیکی ادامه پیدا کرد. بازیکنانی که در دو دسته مختلف، کاور‌های سبز و نارنجی پوشده بودند، مستقیماً زیر نظر کی‌روش به تمرین پرداختند. بازیکنان این گروه‌ها بیشتر باید در محدوده‌هایی کوچک استارت‌های کوتاه و بلند می‌زدند. البته در این بخش از تمرین، یک توپ به پشت کی‌‌روش برخورد کرد که باعث غافلگیری سرمربی تیم ملی شد! بازیکنانی هم که در گروه سوم حضور داشتند، بعد از حدود یک ساعت تمرین به زمین مجاور رفتند و مشغول تمرین تنیس‌فوتبال شدند. کی‌روش نیز در زمین اصلی ماند و تمرینات سایر بازیکنان را زیر نظر گرفت.
حضور خبرنگاران خارجی
در این تمرین دوربین‌های تلویزیونی از پرتغال، بین اسپورت، بی‌بی‌سی، تلویزیون فیفا و... حضور داشتند. اکثر خبرنگاران ایرانی نیز از کازان به سارانسک رفته‌اند و تنها چند رسانه از جمله ایسنا در این تمرین حاضر بودند.
حضور تماشاگران
در این تمرین تماشاگران هم حق داشتند که شرکت داشته باشند و برخی از هواداران تیم ملی که تعدادشان به 10 نفر می‌رسید، به محل تمرین آمده بودند تا با ملی‌پوشان دیدار کنند. در پایان تمرین هم، کی‌روش، عزت‌اللهی و انصاری فرد پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند تا درباره شرایط تیم ملی در آستانه دیدار با پرتغال توضیح بدهند. گفتنی است تیم ملی شب گذشته مسکو را به مقصد سارانسک ترک کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد