hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| خط آهن جدید میانه تا یکسال آینده به تبریز می رسد

آذربایجان شرقی| خط آهن جدید میانه تا یکسال آینده به تبریز می رسد

مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طرح دو خطه کردن راه آهن میانه - تبریز که تا سال 1392 به کندی در حال اجرا بود، با پیگیری های لازم و 80 درصد پیشرفت فیزیکی در زمان حاضر تا بستان آباد ریل گذاری شده و در یکسال آینده به ائل گلی تبریز می رسد.
محمد صادق پورمهدی افزود: در مدت چهار و نیم سال مسئولیت خود و با وجود همه مشکلات، محدودیت‌ها و بعضاً کارشکنی‌ها، توانستیم کارهایی را انجام دهیم که امروز در پیشگاه مردم استان سربلند باشیم.
وی ادامه داد: متروی تبریز یکی از دیگر از طرح هایی بود که به کندی پیش می رفت و با پیگیری هایی که انجام شد اکنون تا ایستگاه ساعت در حال بهره برداری است.
پورمهدی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 200 میلیارد تومان برای متروی تبریز هزینه شده است، گفت: تا شهریور ماه سال جاری قطار شهری تبریز به ایستگاه سه راه امین می رسد.
وی اظهار داشت: در چهار سال گذشته پوشش شبکه فاضلاب تبریز بدون حتی یک ریال بودجه دولتی، از 40 درصد به 75 درصد افزایش یافت و 600 کیلومتر شبکه‌گذاری شد.
مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی افزود: تونل انرژی تبریز که از 20 سال قبل مطرح بود با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید و با پیگیری هایی که انجام شد اکنون به طول 2.5 کیلومتر کار شده است.
وی خاطرنشان کرد: طول بزرگراه‌های استان در چهار و نیم سال گذشته از 290 کیلومتر به 500 کیلومتر رسید.
معاون هماهنگی امور عمرانی جدید استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، استانداردسازی رفتار اداری و توسعه زیرساخت‌های استان در جهت خلق ثروت و افزایش گردش مالی را از مهم‌ترین رویکردهای خود عنوان کرد و گفت: تلاش ما این خواهد بود که دچار روزمرگی و کارهای تکراری نشویم.
جواد رحمتی با اشاره به اهمیت حوزه عمرانی، اظهار داشت: رفتارهای اداری باید استانداردسازی شود و این‌گونه نباشد که به هر قیمتی حتی با کارهای غیرقانونی به دنبال کسب محبوبیت و راضی کردن مخاطبان باشیم.
وی، پیگیری را یکی از مهم‌ترین کارهای حوزه عمرانی دانست و گفت: اصلاح برخی از امور به‌ویژه نظارت بر شهرداری‌ها و انسداد روزنه‌های فساد در مدیریت شهری از دیگر رویکردهای حوزه معاونت عمرانی استانداری خواهد بود.
رحمتی همچنین بر توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه روستایی و گردشگری تأکید کرد و افزود: زیرساخت‌های استان باید برمبنای ارتقای سطح معیشت مردم، افزایش گردش مالی و خلق ثروت توسعه یابد که یکی از حوزه‌های بسیار مناسب برای این کار، حوزه خدمات گردشگری است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد