hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| جشنواره تئاتر قم با مهندس واشینگ کلوز به پنج متری اول بن بست سوم رسید

قم| جشنواره تئاتر قم با مهندس واشینگ کلوز به پنج متری اول بن بست سوم رسید

نمایش های پنج متری اول بن بست سوم و مهندس واشینگ کلوز آخرین اجراهای بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش رویدادایران، سومین روز از بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم با برگزاری ورکشاب بازیگری با حضور استاد فرهاد مهندس پور در خانه نمایش آغاز شد.

حضور مشتاقانه هنرجویان جوان، برخی هنرمندان تئاتر قم و جمعی از علاقمندان به هنرنمایش در این ورکشاب آموزشی، شروع پر رونقی را برای سومین روز جشنواره تئاتر استان قم رقم زد. این ورکشاب آموزشی که از ساعت 9 تا 12 برگزار شد توانست فصل جدیدی را در عرصه فنون بازیگری تئاتر پیش روی هنرمندان باز کند.

دو نمایش پنج متری اول  بن بست سوم و مهندس واشینگ کلوز دو نمایشی بود که در روز پایانی اجراها هر کدام در دو سانس در پلاتو ماه و خانه نمایش به روی صحنه رفت.

نمایش پنج متری اول بن بست سوم به کارگردانی احمد شریفی در سانس های 16 و 18 در پلاتو ماه به روی صحنه رفت.این نمایش که دارای ژانر اجتماعی است به مسائل حاشیه شهرها و معضلات آن ها می پردازد.

استقبال گرم و پرشور از نمایش پنج متری اول بن بست سوم با حضور هنرمندان و علاقمندان به هنر نمایش موجب دلگرمی عوامل این نمایش در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم شد.

نمایش مهندس واشینگ کلوز به کارگردانی ابوالفضل بوالغندر نیز آخرین نمایش بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم بود که در خانه نمایش به روی صحنه رفت.

نمایش مهندس واشینگ کلوز، هرمونوتیک اجتماعی آدم‌ها است و سعی دارد این مسئله که باید به دنبال آن چیزی که هستیم برای دست‌یابی تلاش کنیم را در قالب یک نمایش و نمایی از زندگی امروز به صحنه ببرد.

این نمایش نیز که در دوسانس 18 و 20 به روی صحنه رفت میزبان برخی چهره های سرشناس مانند حسین فدایی حسین از چهره های برتر نمایش نامه نویسی کشور بود.

سومین روز اجراهای بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی در حالی پایان یافت که شمار تماشاگرانی که برای دیدن نمایش ها آمدند به اوج خود رسید و فروش مضاعفی در روز پایانی اجراها صورت گرفت.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد