hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی در ملایر احداث می‌شود

همدان| مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی در ملایر احداث می‌شود

در نشست مجمع نمایندگان استان همدان و استاندار همدان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد مرکز جراحی قلب و عروق و آنژیوگرافی در این شهرستان شدند و دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این زمینه قول مساعد داد.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن برشمردن تحولات چشمگیر در اجرای طرح تحول نظام سلامت، استان همدان را در این زمینه موفق دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان و سلامت به کار می‌گیریم. دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی همچنین ملایر را دومین شهر بزرگ استان و دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه در حوزه بهداشت و درمان عنوان و بر ضرورت استقرار تمامی امکانات تشخیصی و درمانی در این شهرستان تأکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز تجهیز مراکز بهداشتی، درمانگاه‌های روستایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این مراکز را اولویت کنونی این شهرستان برشمرد.

محمدکاظمی ادامه داد: ایجاد امکان لازم برای فعالیت پزشکان متخصص و فوق تخصص در دوران طرح پزشکی خود در این شهرستان از دیگر دغدغه‌هایی است که تسهیل این امر می‌تواند موجب رفع بخش قابل‌توجهی از نیازهای درمانی و پزشکی شهرستان باشد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ایجاد مرکز جراحی قلب و عروق را یکی از اولویت‌های مهم این شهرستان برشمرد و افزود: این مرکز با دستور دکتر قاضی‌زاده هاشمی در ملایر ایجاد و این شهرستان صاحب امکانات جراحی قلب و عروق و مرکز آنژیوگرافی می‌شود.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به رشد چشمگیر حوزه سلامت و بهداشت و درمان در ملایر، توجه جدی به ارتقای مراکز درمانی ازندریان، جوکار، علی آباد دمق و سامن را ازجمله این نیازهای کنونی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به تقاضاهای مردم این شهرستان، وزیر بهداشت نیز در این زمینه قول مساعد داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد