hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سهم ۱۴درصدی تاکسیرانی اصفهان در سفرهای روزانه شهروندان

سهم ۱۴درصدی تاکسیرانی اصفهان در سفرهای روزانه شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به سهم ۱۴ درصدی تاکسیرانی در سفرهای روزانه شهروندان، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر سفر در قالب ایمن، سریع، مطمئن توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می‌شود.

هادی منوچهری اظهار کرد: برون سپاری برخی از خدمات اداری سازمان تاکسیرانی اصفهان به هفت شرکت کارگزار و ۵۱ شرکت حمل ونقل سرویس دانش‌آموزی در راستای بهبود فرایندها و فعالیت‌ها و برای تسهیل، سرعت و دقت در خدمات‌رسانی به مردم، کاهش هزینه‌ها و کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع ۱۵ هزار حلقه لاستیک و هفت هزار و ۵۰۰ روکش صندلی خودرو به صورت رایگان در قالب ارائه بسته حمایتی به رانندگان تاکسی دارای سامانه هوشمند انجام شده است، تصریح کرد: این اقدام برای نخستین بار در کشور در اصفهان انجام شده که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان جابه جایی روزانه بیش از ۷۳ هزار نفر دانش آموز تحت عنوان سرویس مدارس روزانه، همکاری در طرح ستادها و برنامه‌های مناسبتی مانند ستاد مهر و ستاد نوروز، برگزاری دوره‌های آموزشی و مراسم‌ها، متحدالشکل کردن لباس رانندگان سرویس مدارس را از جمله اقدامات انجام شده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در سال گذشته برشمرد و گفت: جشن بانوان تحت عنوان (بانوی شاد، جامعه شاد) با حضور چهار هزار و ۴۰۰ نفر از رانندگان بانو نیز برگزار شده است.

منوچهری ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزش گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به منظور ارتقاء سطح فرهنگ و دانش رانندگان تاکسی از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته به شمار می‌رود.

وی از راه‌اندازی سامانه مرخصی آنلاین به منظور تکریم ارباب رجوع در تاکسیرانی اصفهان خبر داد و افزود: رانندگان تاکسی برای گرفتن مرخصی پس از مراجعه به سایت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir/Taxirani در قسمت گزینه مرخصی آنلاین وارد شده و طبق راهنمایی‌های لازم مرخصی خود را رزرو کرده و پرینت مرخصی را دریافت یا از طریق گوشی موبایل اسکرین شات کرده و از مرخصی خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مرخصی آنلاین گامی در جهت احیاء دولت الکترونیک و کاهش تردد در شهر و کاهش آلایندگی است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سامانه مرخصی آنلاین شاهد ارائه خدمات بهتر به رانندگان، کاهش ترافیک، بهره‌وری بهتر سازمان تاکسیرانی، کاهش هزینه‌ها و سرعت در ارائه خدمات بوده‌ایم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد