hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آخرین وضعیت تجمع کارگران "آذراب"

آخرین وضعیت تجمع کارگران "آذراب"

ییس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب با بیان این‌که در حال حاضر هزار کارگر شیفت صبح در شرکت حاضر هستند، گفت: نیروهای امنیتی در مقابل شرکت آذراب مستقر شده و اجازه خروج منجر به تجمع را به کارگران نمی دهند.

جواد صابری ، در خصوص اتفاقات رخ داده در شرکت آذرآب بیان کرد: روز گذشته کارگران در اعتراض به عدم تعیین تکلیف سهام شرکت و معوقات کارگری ورودی شهر اراک از سمت شمال(سه راهی خمین) را مسدود کردند و این امر باعث اختلال در روند تردد خودروها شد که پس از چند ساعت با حضور اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و بنا به تشخیص و تصمیم کارگران این تجمع خاتمه یافت و مسیر باز شد.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته شورای کار تلاش بسیاری برای جلوگیری از تجمع اعتراضی کارگران و کنترل شرایط داشت، افزود: امروز نیز کارگران قصد تجمع اعتراضی داشتند، اما ساعت 7 صبح قبل از اینکه اقدامی از سوی کارگران انجام گیرد نیروهای امنیتی در ورودی شرکت حضور پیدا کردند.
وی افزود: در حال حاضر شیفت صبح کارخانه با هزار کارگر در محوطه کارخانه محدود شده‌اند و نیروی امنیتی نیز در ورودی کارخانه حضور دارند.

صابری گفت: روز گذشته معاون استاندار از واریز 2 میلیون تومان به حساب کارگران صحبت کرد که تا این لحظه رقمی واریز نشده است و مسئولان نیز امروز برای رسیدگی به این وضعیت به شرکت سری نزده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد