hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زوار اربعین

اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زوار اربعین

بزرگراه کربلا و راه‌های شریانی استان کرمانشاه خط‌کشی می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زوار اربعین گفت: گیت‌های گذرنامه در پایانه مرزی خسروی افزایش و تجهیز شده است. 

‍ ‍ به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تسهیل تردد زوار اظهار داشت: لکه‌گیری شریانی کرمانشاه به کنگاور به طول هفت کیلومتر، اجرای شانه آسفالتی ۱۰ کیلومتر، اجرای روکش آسفالت به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال و لکه‌گیری محور شریانی کرمانشاه کوزران به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در حوزه روکش آسفالت است.
وی عنوان کرد: علاوه بر عملیات فوق حدود ۶۰۰۰ هزار تن آسفالت گرم به صورت امانی _ پیمانی توسط ادارات تابعه جهت لکه‌گیری موضعی و چاله پرکنی و ۸۵۰۰ تن آسفالت سرد مصرف شده که برای این عملیات ۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهرها از نخاله‌های ساختمانی به طول ۱۵ کیلومتر، رگلاژ و پرفیله کردن شانه راه‌ها به طول ۱۱۰ کیلومتر نیز در راستای تسهیل تردد زوار انجام شده است.
کرمی بیان کرد: با توجه به نزدیکی به اربعین حسینی (ع) خط‌کشی در بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی در کل حوزه استحفاظی استان به‌ویژه در محور بزرگراه کربلا با جدیت و پیگیری مستمر در حال انجام است.
وی درباره عملیات خط‌کشی در محورهای استان گفت: از ابتدای حوزه موسوم به پل شکسته تا کنگاور در هر دو باند رفت و برگشت به طول ۳۰ کیلومتر، محور کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب ‌‌‌‌به طول ۳۵ کیلومتر، محور اسلام‌آباد غرب به گردنه قلاجه به طول ۲۰ کیلومتر، محور اسلام‌آباد غرب به دالاهو به طول ۳۵ کیلومتر، محور نهاوند به سه راهی نهاوند  به طول ۱۷ کیلومتر و محور کنگاور به صحنه رفت و برگشت به طول ۱۳۰ کیلومتر خط‌مشی انجام شده است.
کرمی بیان کرد: نصب چهار آبسردکن بزرگ داخل سالن و محوطه، ایجاد سایه‌بان داخل محوطه، افزایش گیت‌های گذرنامه و تجهیز آن‌ها، ایجاد ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار و ۱۰۰ چشمه ثابت داخل محوطه، ایجاد یک دستگاه مخزن آب ذخیره به مقدار ۷۵ هزار لیتر و تجهیز گیت‌های گذرنامه از لحاظ سیستم سرمایشی و گرمایشی از جمله اقدامات انجام شده در مرز خسروی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ عدد مسیرنمای کامپوزیت غیرقابل سرقت در مسیر زوار نصب شده است عنوان کرد: ۲۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و ۱۸۰۰ عدد علائم ایمنی در این مسیرها نصب و ۳۱ مورد ایمن‌سازی و آشکارسازی دماغه‌های دوربرگردان و تقاطع‌ها انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه روشنایی مسیر محور کرمانشاه به ماهیدشت به طول ۳۵ کیلومتر با کیفیت ۹۰ درصد بازسازی شد گفت: روشنایی مسیر محور کرمانشاه به بیستون به طول ۲۷ کیلومتر در دست اقدام است.
کرمی با بیان اینکه مسیر محور کمربندی صحنه به طول هشت کیلومتر و تونل‌های حمیل به طول یک کیلومتر روشن و بازسازی شد افزود: روشنایی مسیر دوربرگردان‌های کنگاور به طول سه کیلومتر و گردنه مرصاد به طول چهار کیلومتر در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه گاردریل همراه پایه به طول پنج کیلومتر از کنگاور تا خسروی تعمیر و نوکوبی شده است عنوان کرد: نصب نیوجرسی مفصلی و لولای در مسیر کنگاور، صحنه، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، خسروی به تعداد ۴۰۰ عدد برابر ۱۶۰۰ متر انجام شده است.
روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد