hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > شوک استراماچونی

شوک استراماچونی

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال یکشنبه به همراه کادر فنی‌اش شامل مارکو کاسر، سباستین لتو و عمر دانسی و شیخ دیاباته و میلاد باقری، دو بازیکن این تیم در هیأت فوتبال استان تهران حضور پیدا کردند و برگه‌های مربوط به شناسه فردی و احراز هویت خود را ثبت کردند.
گرچه این موضوع باز هم به اشتباه به ثبت قرارداد تعبیر شد اما آنچه مهم است، اینکه استراماچونی به همکاری خود با استقلال رسمیت بیشتری بخشید. در این شرایط دیروز موضوعی از سوی یک خبرنگار ایتالیایی مطرح شد که باشگاه استقلال را تحت‌الشعاع قرار داد و باعث نگرانی هواداران این تیم شد. موضوعی که اگر به وقوع بپیوندد، حاشیه‌های زیادی را برای آبی‌پوشان به همراه خواهد داشت. جیان‌لوکا دی مارزیو با قرار دادن عکس سرمربی ایتالیایی استقلال در صفحه اینستاگرام و اکانت توئیتری خود نوشت: «استراماچونی آماده ترک استقلال است.»
این خبرنگار ایتالیایی در متن خبر خود آورده: «علاقه و تمایل زیاد به خرید، هیجان یک چالش جدید، 6 پیروزی در دیدارهای دوستانه پیش فصل و حالا شک و تردید به ادامه فعالیت؛ استراماچونی در اندیشه ترک استقلال است، آن هم در شرایطی که تقریباً دو ماه از حضور او در این تیم سپری می‌شود. او ۴۸ ساعت از باشگاه وقت گرفته تا نسبت به ادامه حضور یا رفتن از استقلال تصمیم نهایی خود را بگیرد. این مربی به دلایل مختلف در پی رفتن از این تیم است از جمله مسائلی که مربوط به نقل و انتقالات است. تنها دیاباته مهاجم سابق بنونتو به این تیم پیوسته و خرید بازیکنان خارجی دیگر به دلایل مختلف منتفی شده. بازیکنانی چون پوچیارلی (کیه‌وو)، درامه (آتالانتا) و میلیچ، دفاع کروتونه. مدیر برنامه‌های میلیچ 2 روز در تهران بود تا قرارداد او امضا شود. همه چیز برای امضای قرارداد این بازیکن که از بلگراد آمده بود فراهم بود ولی به دلیل مشکلات ویزا هنوز این اقدام صورت نگرفته است. بعد از نارضایتی و مشاجره بین طرفین، استراماچونی ۴۸ ساعت زمان گرفته تا به خاطر وعده‌های انجام نشده، استعفا دهد و از این تیم کنار برود.» دی‌مارزیو که رابطه نزدیکی با سرمربی ایتالیایی استقلال دارد، پیش از حضور استراماچونی در ایران هم توئیت‌های زیادی درخصوص توافق او با مسئولان استقلال منتشر کرده بود. نکته جالب اینکه همسر استراماچونی با گذاشتن استوری دی‌مارزیو در صفحه اینستاگرام خود و منشن کردن این خبرنگار، نسبت به این خبر واکنش نشان داد و به نوعی خبر استفعای احتمالی همسرش از سرمربیگری استقلال را بازنشر داد و تأیید کرد. البته این عکس خیلی زود از صفحه همسر استراماچونی پاک شد ولی او ساعتی بعد دوباره این خبر را در استوری خود گذاشت. پس از انتشار این موضوع توسط  خبرنگار ایتالیایی، رسانه‌های خارجی مانند «توتومرکاتو» و «فاکس اسپورت» نیز واکنش نشان دادند و به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال پرداختند و نوشتند که احتمال دارد او استقلال را در فاصله ۱۰ روز مانده به شروع لیگ برتر تنها بگذارد. اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیأت مدیره استقلال درباره بحث استعفای استراماچونی به تسنیم گفت: «خبر استعفای استراماچونی شایعه است، چون نه نامه‌ای به باشگاه داده و نه حرفی از استعفا زده است. احتمال دارد یکسری ناراحتی داشته باشد اما هنوز به باشگاه منتقل نشده. فتحی، مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است تا بدانیم این حواشی از کجا نشأت گرفته است.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد