hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| ضرورت تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکل کامیون داران

کردستان| ضرورت تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکل کامیون داران

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج با اشاره به اینکه اعتراض کامیون داران موجب خسارت به تولیدکنندگان شده است، گفت: می‌طلبد دولت در راستای حل این مشکل کمیته ویژه‌ای تشکیل دهد.


حامد رنجبر گفت: متأسفانه تاکنون دولت اهتمام و تلاش جدی برای حل این موضوع نداشته و هم‌افزایی میان تشکل‌ها و انجمن‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی و کانون صنفی رانندگان و دولت هنوز ایجاد نشده است. نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج ادامه داد: اعتصاب رانندگان بر روی بخش‌های زیادی ازجمله واحدهای تولیدی تأثیر منفی گذاشته است به‌گونه‌ای که بسیاری از کارخانه‌های و واحدهای تولیدی در جابه‌جایی و حمل‌ونقل مواد اولیه که از نیازهای ضروری آن‌ها است، دچار مشکل شدند. رنجبر با اشاره به اینکه استمرار اعتصاب رانندگان خسارتی به تولیدکنندگان وارد خواهد کرد، اضافه کرد: دولت می‌بایست جدی‌تر به این مسئله بپردازد و حداقل کمیته ویژه‌ای به این موضوع اختصاص دهد. وی بابیان اینکه عملکرد دولت در برابر این موضوع موردانتقاد است، افزود: این مسئله به آستانه دردناکی رسیده و روزانه تولیدکنندگان مشکلات خود را که نتیجه این اعتصاب بوده به ما انعکاس می‌دهند و ما هم انتظار داریم شخص رئیس‌جمهور به موضوع ورود پیدا کند. وی اضافه کرد: این موضوع با افزایش ۲۰ درصدی کرایه که پیشنهادشده، حل نخواهد شد چراکه مطالبات این قشر بیشتر از این است و آن‌ها دغدغه بیمه هم دارند. نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج بر نگاه عمیق‌تر و جدی‌تر به اعتراض رانندگان تأکید کرد و اظهار داشت: می‌طلبد دولت تحلیل ویژه روی این قضیه کند و اجازه داده نشود بیش از این پیش رود که مورد سوءاستفاده معاندین قرار گیرد.

وی ادامه داد: واحدهایی هم چون مرغداری‌ها اگر خوراک مرغ به آن‌ها نرسد، با تلفات زیادی مواجه می‌شوند به همین دلیل صدای صاحبان این واحدها هم درآمده است و علاوه بر آن کشاورزان هم از این قضیه بسیار ناراضی هستند و بسیاری از محصولات آن‌ها در حال فاسدشدن است. وی عنوان کرد: متأسفانه اتاق بازرگانی ایران هم آن‌گونه که می‌بایست به این قضیه ورود پیدا نکرده و این نحوه عملکرد اتاق هم موردانتقاد است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد