hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| پیش‌کنگره شهدای کردستان در سقز برگزار می‌شود

کردستان| پیش‌کنگره شهدای کردستان در سقز برگزار می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سقز در نشست با مسوولان کمیته‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت: تلاش خواهد شد پیش‌کنگره 5400شهید استان به شیوه‌ای مناسب در سقز برگزار شود.


کامیل کریمیان اظهار داشت: از هم اکنون راه‌های هرچه بهتر برگزار کردن این کنگره در سقز بررسی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سقز در این نشست بر تدوین برنامه‌های عملیاتی با استفاده از ظرفیت شهرستان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

کریمیان اعلام کرد: کنگره  بزرگداشت5400 شهید استان کردستان پاییز امسال در شهرستان سقز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: شهرستان سقز دارای 612 شهید گرانقدر است که خون خود را برای حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سقز ادامه داد: باید دلاورمردی‌های شهیدان که در راه حفظ و حراست از این کشور پهناور خون پاک خود را تقدیم کرده‌اند به نسل کنونی جامعه انتقال داده شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری یادواره شهدا، گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و مهمترین دغدغه مدیران و مسوولان در این عرصه، زنده نگهداشتن نام و یاد آنان باشد.

این مسوول با بیان اینکه، برگزاری یادواره شهدا نکوداشت خاطره آنان است، افزود: برگزاری این برنامه‌ها نشان می‌دهد مردم با تاسی از شهدا در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

کریمیان در ادامه با اشاره به اینکه، شهدا در نزد خداوند دارای جایگاه والا هستند، افزود: پیامبر (ص) فرموده‌اند که فضیلت‌های شهدا برتر از انبیای الهی است.

وی در پایان از عموم مسوولان خواست هر آنچه را که برای برگزاری باشکوه پیش کنگره 5400 شهید استان کردستان در این شهرستان لازم است را مد نظر داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد