hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برگزاری جلسه آموزشی سامانه سامگ (سامانه الکترونیکی مشتریان گاز) در شرکت گاز استان قم

برگزاری جلسه آموزشی سامانه سامگ (سامانه الکترونیکی مشتریان گاز) در شرکت گاز استان قم

جلسه آموزش سامانه سامگ (سامانه الکترونیکی مشتریان گاز) از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۳/۴ لغایت چهارشنبه ۱۳۹۸/۳/۸ در سالن آموزشی باقرالعلوم (ع) ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قم برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم به نقل از روابط عمومی شرگت گاز استان قم، جلسه آموزش سامانه سامگ (سامانه الکترونیکی مشتریان گاز) از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۳/۴ لغایت چهارشنبه ۱۳۹۸/۳/۸ در سالن آموزشی باقرالعلوم (ع) ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قم برگزار گردید.
در مراسم افتتاحیه این جلسه آموزشی، آقای نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان قم ضمن تأکید بر پیشرو بودن شرکت گاز استان در ارائه خدمات الکترونیک و بروز به مشترکین، از بهره برداری این طرح پس از این دوره آموزشی در سطح استان قم خبر داد.
وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان قم به عنوان پایلوت کشوری از این طرح بهره برداری خواهد کرد ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این طرح ملی، توسعه خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت به بهترین وضعیت ممکن خواهد رسید.
ایشان افزود: با راه‌اندازی این سامانه و یکپارچه کردن فرآیندهای مربوط به حوزه مشترکان گاز در سطح شرکت گاز استان، امکان مدیریت و پایش کیفیت ارائه خدمات و فرآیندهای وابسته به آن نیز فراهم می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم اشاره کرد که با اجرای این طرح، تمامی خدمات مورد نیاز مردم و مشترکین به شرکت گاز از طریق سامانه های الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به صورت شفاف، یکسان و قانونمند و بر اساس تعرفه های مقرر صورت می‌پذیرد.
گفتنی است این دوره آموزشی توسط نمایندگان واحد سیستم های مشترکین مدیریت فاوای شرکت ملی گاز ایران و نمایندگان پیمانکار سامگ تدریس شد و در جلسه پایانی از کلیه شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد