hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > ایلام| راه بی راه

ایلام| راه بی راه

وضعیت پروژه‌های راه‌سازی ایلام علاوه بر برانگیختن گلایه‌های مردم، باعث شده پیمانکاران به دلیل عدم پرداخت مطالبات چندساله دست از کار بکشند و این پروژه‌ها در آستانه تعطیلی قرار گیرند.


وضعیت راه‌های ارتباطی استان ایلام اگرچه نسبت به سال‌های گذشته بهبودیافته است اما از کیفیت لازم برخوردار نیستند و همیشه به‌عنوان یکی از عوامل مهم در تصادفات شمرده می‌شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: مشکلات و مطالبات پیمانکاران ایلامی حتما در مجلس پیگیری می‌شود.

جلال میرزایی گفت: حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران استان پرداخت‌نشده است و قطعا برای وصول این مطالبات در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

میرزایی تصریح کرد: مشکلات متعدد بر سر راه پیمانکاران باید حل شود چراکه استان نیازمند پروژه‌های مختلف ازجمله در حوزه راه است.

سید کمال‌الدین میر جعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز اعلام کرد: اجرای پروژه‌های راه‌سازی در استان ایلام با توجه به طبیعت کوهستانی و خشن به‌ویژه در شهرستان‌های شمالی بسیار بالاست و به دلیل محدودیت منابع اعتباری دولت روند تکمیل آن‌ها زمان‌بر می‌شود. وی بیان داشت: ۱۴۰۰ کیلومتر عملیات راه‌سازی در استان ایلام در حال اجراست که با تلاش پیمانکاران عملیات اجرایی در حال انجام است که در صورت بهره‌برداری شاهد بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی استان که یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم است، خواهیم بود. میر جعفریان اظهار داشت: دولت در سال‌های اخیر تلاش کرده روند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برساند و با انتشار اوراق خزانه اسلامی بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند. مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، افزود: پروژه‌های بزرگی در استان در حال اجرا هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به جاده قاضی خان بدره - تونل کبیر کوه، بهسازی مسیرهای منتهی به دهلران از سمت استان خوزستان، بهسازی جاده ایلام به دره شهر و درنهایت مسیرهای منتهی به مرز مهران اشاره کرد که با تلاش پیمانکاران عملیات اجرایی در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد