hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان| بهره‌برداری از سالن ترانزیت فرودگاه ایرانشهر تا پایان خرداد

سیستان و بلوچستان| بهره‌برداری از سالن ترانزیت فرودگاه ایرانشهر تا پایان خرداد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: سالن ترانزیت فرودگاه این شهرستان با 99 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان خرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نبی بخش داوودی اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح با 2 هزار مترمربع زیربنا و 12 هزار مترمربع محوطه‌سازی از سال 94 آغازشده است. وی بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این طرح 130 میلیارد ریال اعتبار اختصاص‌یافته است. وی افزود: جایگاه سوخت‌گیری فرودگاه ایرانشهر نیز تکمیل و مراحل تست به‌طور آزمایشی آغازشده است. فرماندار ایرانشهر با اشاره به موقعیت راهبردی، سیاسی و جغرافیایی این شهرستان گفت: با بهره‌برداری از این طرح و برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور شاهد حضور تجار، متخصصان حرفه‌های مختلف پزشکی، دانشگاهی و اقتصادی در این نقطه از ایران اسلامی خواهیم بود. به گزارش ایرنا هم‌اینک در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه سه پرواز از فرودگاه ایرانشهر به مقصد تهران و سه پرواز از تهران به ایرانشهر انجام می‌شود. این فرودگاه جزو ۱۰ فرودگاه کشور به شمار می‌رود که آنتن رادار فضایی در آن نصب است و امکان تصویربرداری در شب یا روز در آن وجود دارد. یکی از مشکلات فرودگاه ایرانشهر نداشتن جایگاه سوخت است که با ساخت آن و ترمینال مسافربری در این فرودگاه خط پرواز این شهرستان به مشهد مقدس و شیراز نیز راه‌اندازی می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 15 خرداد 1397 15:30
    واقعا دست تمام مسولینی برای فرودگاه ایرانشهر دارند زحمت میکشن هم برای جایگاه سوخت و ترمینال جدید دستشون درد نکنه خداوند همه شمارو موفق وپیروز کنه بنده دانشجوی پزشکی تهرانم واقعا رفت آمد برام سخت بود الانم جایگاه سوخت انشاءالله افتتاح میشه مطمینم پرواز ها بروز میشوند باور کنید خیلی از پزشکان واساتید میتونن راحت تشریف بیارین ایرانشهر بدون کوچکترین اذیتی. ای کاش افزایش باند هم اجرا میشد تا هواپیمای بزرگتر هم امکان نشست و برخاست فراهم میشد. جناب نماینده عزیز جناب آقای فرماندار محترم مسولین فرودگاه ایرانشهر دست همگی شما درد نکند که برای آبادانی ایران عزیزمان همت کرده اید. تشکر