درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405
مربی پیشین دروازه بانهای پرسپولیس گفت: حامد لک پنالتی گیر است و در بازی با استقلال هم دو جهت را خوب تشخیص داد و یک پنالتی هم گرفت اما