درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405
مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه نسبت به شایعاتی که پیرامون درخواست بازیکنانش از استقلال مطرح شد واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت که این باشگاه مانند برخی تیمها باید از بازیکنان مبتلا به کرونای خود استفاده کند.