درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

ورزشی

استقلالی‌ها گفتند آبرویمان رفته، محکم بازی نکنید!

مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه نسبت به شایعاتی که پیرامون درخواست بازیکنانش از استقلال مطرح شد واکنش نشان داد.

ورزشی

باید به بازیکنان کرونایی خود بازی می‌دادیم/ چوب صداقت خود را می‌خوریم

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت که این باشگاه مانند برخی تیم‌ها باید از بازیکنان مبتلا به کرونای خود استفاده کند.