درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
دروازهبان تیم هندبال مس کرمان گفت: این تیم دو سال است که برای قهرمانی بسته شده و هیچ باختی نداشتیم، علت اصلی باخت مقابل بهبهان خستگی