درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

اجتماعی

فوت بیماران به دلیل نبود اکسیژن در نیشابور؟

نماینده نیشابور در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان، به فوت ۱۰ نفر از بیماران در زمان حضور معاون وزیر در نیشابور به‌دلیل نبود اکسیژن اشاره