درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405
بانوی والیبالیست ایران گفت: مبالغ قرارداد والیبال بانوان در سال گذشته به قدری پایین بود که با افزایش ۲۵ درصدی هم باز به دردمان نمیخورد.