درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405
دروازهبان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: خدا را شکر که بازیکنان ما و پرسپولیس در آن شرایط از زمین مسابقه سالم بیرون آمدند.