درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۴ سال بانوان ایران گفت: کملطفی و نادیده گرفتن فوتبال بانوان باعث خارج شدن از ردهبندی جهانی شده است.