درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405
معاون پرستاری وزارت بهداشت از اعزام ۴۰ پرستار ویژه ICU به استان خوزستان در پی افزایش شیوع کرونا خبر داد.
حضرتی گفت: حقوق پرستاران ۵۰ درصد افزایش پیدا میکند، که مشمول نیروهای شرکتی نمیشود.