درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405

ورزشی

باید به بازیکنان کرونایی خود بازی می‌دادیم/ چوب صداقت خود را می‌خوریم

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت که این باشگاه مانند برخی تیم‌ها باید از بازیکنان مبتلا به کرونای خود استفاده کند.