درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405
مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت که این باشگاه مانند برخی تیمها باید از بازیکنان مبتلا به کرونای خود استفاده کند.