درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

ورزشی

مرزبان و نیمکت سپاهان به ما توهین کردند/ مربی محروم مس اصلاً روی نیمکت حضور نداشت

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان با انتقاد از قضاوت مهدی مرجان‌زاده در دیدار با سپاهان، گفت که نیمکت‌نشینان تیم اصفهانی به تیم مس توهین کردند.