درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان با انتقاد از قضاوت مهدی مرجانزاده در دیدار با سپاهان، گفت که نیمکتنشینان تیم اصفهانی به تیم مس توهین کردند.