درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

فرهنگی

محمود گبرلو به کرونا مبتلا شد

مجری سابق برنامه سینمایی «هفت» این روز‌ها به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در خانه به سر می‌برد.