درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405
ملیپوش بسکتبال ایران در واکنش به جریمه بازیکنان از سوی باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: به مدیر عامل زنگ زدیم و او با پررویی تمام پاسخ داد