درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405
مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت بیتوجهی مسئولان استانی نسبت به انصراف تیم هندبال این باشگاه از حضور در لیگ برتر را آزاردهنده توصیف کرد.