درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

ورزشی

پارسایی: مسئولان کمک نمی‌کنند، حداقل سنگ‌اندازی هم نکنند

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت بی‌توجهی مسئولان استانی نسبت به انصراف تیم هندبال این باشگاه از حضور در لیگ برتر را آزاردهنده توصیف کرد.