درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

ورزشی

تابش‌نژاد: اولویت ما ریکاوری و تقویت بازیکنان است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: اولویت ما ریکاوری و تقویت بازیکنانی است که به خاطر کرونا،‌ حدود یک ماه تمرین نکرده‌ بودند.