درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405

ورزشی

مجیدی: اصلاً به دربی فکر نمی‌کردم و دوست داشتم ذوب‌آهن را ببریم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم بابت شکست مقابل ذوب‌آهن عذرخواهی کرد و به آنها وعده داد در دربی این باخت را جبران