درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم بابت شکست مقابل ذوبآهن عذرخواهی کرد و به آنها وعده داد در دربی این باخت را جبران