درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405
ملیپوش ووشو ایران گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مسابقات بینالمللی ووشو، دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است.