درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405
رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران گفت: قراردادها بیشتر بهرهکشی است، یعنی متأسفانه کارگر با توجه به نیاز مبرمی که بهکار و