درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در وضعیت قرمز هیچ دانشآموزی به مدرسه نمیرود و آموزشمجازی است،فقط کلاس اولیها به مدرسه