درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405

ورزشی

بیاتی‌نیا: اول کار مربیگری هستم/ سعی می‌کنم از بزرگ‌تر‌ها کمک بگیرم

سرمربی موقت تیم سایپا گفت: من هم در اول کار مربیگری هستم و سعی می‌کنم یاد گرفته و از بزرگتر‌ها کمک و مشورت بگیرم.