درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405
سرمربی تیم تنیس روی میز فراسنج گفت: خوشبختانه هر سه ملیپوش تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارند و با آمادگی مناسبی در لیگ برتر حضور خواهند داشت.