درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

اجتماعی

اختلال در سایت صدور مجوز تردد بین شهری، مردم را دوباره روانه فرمانداری کرد/عکس

باوجود اعلام ایجاد سامانه اینترنتی برای صدور مجوز تردد بین شهری، اختلال در این سامانه مردم را برای دریافت مجوز روانه فرمانداری تهران کرد.