درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405
یکی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتسال به دنبال ابتلا به کرونا و وخامت حالش در بیمارستان بستری شد.
مامور شهرداری منطقه یک تبریز در حین انجام ماموریت بر اثر حمله فرد متخلف به وی به شدت مجروح شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است.