درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: شرکت گاز برنامه های تشویقی را برای کاهش مصرف گاز در نظر دارد اما آنچه که امروز دربرخی رسانه ها مبنی بر رایگان شدن