درباره ما نسخه آزمایشی | یکشنبه، 7 تیر 1405
رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: فرایند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از شنبه آغاز شده و تا پایان
بنا بر اعلام رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، واکسیناسیون اعضای این دانشگاه آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد.